torsdag, desember 13, 2012

Almanakk for 2013


Jeg hadde ikke tenkt å lage opp almanakker i år, men nå har jeg kanskje ombestemt meg... Jeg lager gjerne - mot forhåndsbestilling. Altså; du tar deg en tur i Eplabutikken min og finner 2 bilder/ kortdesign du vil ha med på almanakken din. Send meg en mail (ashild.halvorsen'at'gmail.com) hvor du legger ved link til det bildet du vil ha som forside og det som skal være baksiden. Skriv også om du vil ha med et navn på forsiden. Resten ordner jeg. 

Almanakkene finnes i følgende størrelse: 

16 x 14 cm (kvadratisk)
22 x 14 cm (liggende A5)
16 x 21 cm (stående A5)

Bildet under viser baksiden:

De ulike formatene:

Stående A5
Kvadratisk:

Liggende A5:

Innmaten (her vist fra stående A5):



1 kommentar

Revlie sa...

your work is gorgeous!! go check out the OLW blog, you won :), please email me asap where i can send the christmas cards too: revlie.schuit@gmail.com,
Klem,
Revlie