mandag, juli 20, 2015

God sommer!


Ja, jeg skriver god SOMMER, selv om det for de aller fleste i Norge har vært en rar sommer - i alle fall med tanke på vær og temperaturer. For meg personlig, har den noe kjølige lufta og fraværet av stekende sol egentlig vært midt i blinken. Jeg ble så stråla i april-mai at det holder for ei god stund :) Jeg har fortsatt noen dager igjen før jeg skal starte opp igjen for fullt med bladjobbingen, men jeg sniker meg til noen "prøveturer" på kontoret, sånn bare for å kjenne på feelingen med å være tilbake igjen. Og det fine er at jeg gleder meg! Det skal bli godt å få normaldager igjen. Godt å ha noe å gå til. Godt å styre dagene mine selv. Godt å kjenne på at jeg gjør noe meningsfullt. Stoffet til oktobernummeret av Ett trykk ligger klart til jobbings i august. Frem til da skal jeg kose meg med å lage selvlagde blomster og kanskje også kort laget med blomster fra andre. Dette er et slikt et - med en nydelig stoffblomst laget av Malin svigerinne. Så, fortsatt god sommer - hva enn du velger å fylle den med!


 Og en takk til Marianne for det nydelige fuglestempelet som fulgte med en super bunke med Washitapes <3


4 kommentarer

Guri sa...

Lekker blomst på dette herlige kortet.

Marianne/skorpionen sa...

Herlig kort i herlige farger! Nydelig blomst også!
Godt det kunne brukes det du fikk!

Åshild sa...

Takk, jenter :) Det er ikke så dumt å kjenne noen multikunstnere som tryller med de fleste håndarbeidsformer.

Og Marianne - du kjenner meg godt! Pakka var midt i blinken!

Oheidia, that's me! sa...

Utrolig vakkert kort, Åshild. Likte så godt fargene, elementene og alt! Ha en god sommer. Du var stilig i kajakk:) Klem fra Heidi som har måtte lage seg ny blog etter at den gamle bloggen ble hijakket og ikke lar seg åpne:)