onsdag, august 12, 2015

Dagen i dag - den kan bli vår beste dag


Mangt skal vi møte
og mangt skal vi mestre.
Dagen i dag
- den kan bli vår
beste dag.

Jeg sitter på kontoret og jobber. Det i seg selv får deg kanskje ikke til å heve øyenbrynet i verken undring eller begeistring... Men les kontorsetningen én gang til. Nemlig. Her er det noe nytt. Noe som ikke har skjedd på ganske lang tid. Jeg er tilbake på jobb! "Strabas-året" mitt er over og jeg er i gang med å skape meg befriende herlige grå hverdager igjen og DET kan vi godt heve et aldri så lite øyenbryn for, sant? 

Og jommen poppet det ut et kort også - og DET fyller meg begeistring! Ja, både det å faktisk lage kortet og det å se på kortet nå etterpå. I all påkrevde beskjedenhet: Kortet ble herlig! Effekten av det sort/hvite mot det grønne, bildet, teksten - jepp, dagen i dag kan definitivt bli vår beste dag! 



1 kommentar

Irene sa...

Et friskt og flott kort i herlige farger! Og med en flott tekst til. Det er så jeg hører stemmen til Erik Bye samtidig med at jeg ser kortet.

Så herlig å høre at du er tilbake på jobb. Ta vare på deg selv, selv om du kanskje ivrer sterkt for å gjøre "alt" på en gang og aller helst "i går".

Klem ♥