mandag, januar 09, 2017

Godt nytt og kreativt år!


2017 startet blant annet med pakke i posten - 4 rykende ferske stempeldesign fra oss i Norsk Stempelblad AS. De har ligget på pulten min siden da og formelig ropt på å bli brukt. Uten særlig respons... Det handler egentlig ikke om lysten, men mer om det å komme i gang igjen etter nok en lang pause i kortlagingen. Så, jeg gjør som jeg ofte gjør når ting går litt trått: Jeg fyrer løs med en utfordring som pusher meg til å lage noe! 

#åshildsnyttårsprosjekt

Det er åpent for alle å delta på og reglene er enkle:
1. Ta utgangspunkt i EN stempelplate. Denne skal du bruke én uke. 
2. Lag så mange kort du vil i løpet av uka - hvor du bruker stempler fra plata.
3. Kos deg. 

Hvis du vil, blir jeg glad om du tagger det du lager sånn at jeg og de andre som er med også kan få se og bli inspirert. Du kan tagge på insta eller legge inn et bilde/link enten her i bloggen min eller i Facebookinnlegget. 

Jeg har bestemt meg for å bruke B01-plata denne første uka. Og gule kule papirer ble redningen for å i det hele tatt komme i gang. Hiver du deg med? 

Kortet mitt legges ut til salg i nettbutikken min


 




2 kommentarer

Tone K. sa...

Herlig!!! :)
Jeg digger kortet ditt....også er gult rett og slett kult :)

Jorunn`s scrapperier sa...

Å for en herlig utfordring.
Kortet ditt er så fresht og lekent