torsdag, januar 19, 2017

Grønne stjerne-ATC'er



Hver måned lager jeg en serie med ATC'er (Artist Trading Cards), og denne gangen skulle vi la oss inspirere av et bilde i grønntoner, i tillegg til å ha med noe med stjerner. Og før jeg visste ordet av det sto jeg plutselig med boksen med alkoholblekk i handa! Herlighet, det har jeg ikke brukt på haugevis av år. Det var tydelig når jeg skulle teste dem også, for halvparten av flaskene var enten tørre, tette eller tomme... Men jeg fant heldigvis et par grønne og en blågrønn, i tillegg til litt sølv. Og da er det jo bare å klæsje i vei! Det kule med alkoholblekk er at du aner aldri hvordan resultatet blir. Det du vet sikkert, er at det er plent umulig å lage to like ark! 

Så fikk jeg en idé om å stanse ut stjerner og lime transparent i mellom for- og bakarket slik at det ble et gjennomsiktig felt. Og med litt bling i midten tar jeg fornøyd kveld nå. Gult er kult, men grønt er skjønt... 




2 kommentarer

Desire Fourie sa...

Such a beautiful project.
This will also be perfect for one entry as an anything goes creation for our challenge below.
Hugs
Desíre
{ATG with a CREATE WITH TLC Element}
{Doing Life – my personal blog}

Tone K. sa...

Knallfine!! Digger fargekomboen også :)