tirsdag, februar 13, 2007

Fram og tilbake og like langt?

Fram ett skritt. Og ett tilbake. Men er jeg like langt? Ok, kanskje fysisk sett, ja. Men ikke psykisk. For ved å ta ett skritt frem - og ett tilbake igjen - har det skjedd mye i meg og med meg. Det har svømt kilometerlange tankerekker rundt i hodet. Så, nei - ikke like langt.

De siste ukene har jeg tenkt og grublet og veiet for og mot og kjent etter og vært fornuftig og prøvd å finne magefølelsen... Fram og tilbake er ikke like langt. Jeg er på mange måter et helt annet sted nå enn jeg var før jeg tok det ene skrittet frem og den andre tilbake igjen.

Idag har jeg hatt veiledningstime ang. studiet. Og jeg tror ting faller litt på plass. Jeg har bestemt meg for å bli med på oppstarten av Modul 3. Den ser spennende ut og det er denne modulen jeg har gledet meg mest til i dette studiet. Så, jeg vil gi det en sjanse. Blir det så bra som jeg håper det blir, er det supert! Blir det ikke bra, har jeg iallfall gitt det en sjanse og kan sette strek med god samvittighet.

Så, fram og tilbake, men ikke like langt.

Legger ut en LO jeg laget til en konkurranse på et forum:

Ingen kommentarer