lørdag, februar 10, 2007

Litt info:

Jeg sliter litt med å finne formen på bloggen min for tiden... den er virkelig et sammensurium av alt mulig! I det siste har jeg til og med sneket inn litt inglish her og der...! Så jeg har behov for å rydde litt.

Jeg har opprettet en egen blogg for utfordringen til Emily Falconbridge som jeg har kalt My deck of cards. Der kan du finne ukentlige kort laget ut fra Em's "prompt". Der prøver jeg å holde meg til skikkelig Åshild-engelsk, sånn at de andre utenlandske som er med kan skjønne hva jeg skriver.

Jeg vurderer også å lage meg en kreativ blogg, hvor jeg legger ut ting og tang jeg har laget... Jeg er nemlig redd for at kanskje noen av dere ikke er så interessert i alle de greiene jeg skribler om, men heller vil ha en blogg forbeholdt ting og tang jeg lager. Så kan denne bloggen (En reise fremover) heller være forbeholdt skribleriene mine... Men, dette er jeg litt usikker på ennå. Kom gjerne med innspill :)

Enn så lenge har jeg altså 2 blogger:
En reise fremover - en salig blanding av skriblerier og kreative innfall
My deck of cards - en kreativ blogg som skal vare hele 2007

Lenge leve kaoset! :)

2 kommentarer

Anonym sa...

Jeg er en stor fan av "sammensuriumet" ditt jeg, (dine ord!), og er veldig glad i både skribleriene dine og de nydelige kunstverkene du lager!!
En herlig blanding, spør du meg.... Og det er det som gjør bloggen din så spesiell... :)

Go'klem

Berit sa...

Og jeg er helt enig med Kirsten! Skribleriene dine er helt herlige - du ordlegger deg så godt!
Og i spedd dine vakre og nydelige kunstverk - ja - det blir bloggen din det! Glad den finns jeg ;)

KLEM - og god søndag!