onsdag, april 02, 2008

Nytt kort med nye stempler

Her er enda et kort med de nye stemplene våre. Her har jeg kombinert (og maskert) noen av stemplene, og Magnoliajenta er montert på limputer. Hun passet jo helt perfekt til å sitte på denne ramma! :) Valgte å lage resten av kortet helt enkelt, rett og slett for å la motivet komme til sin rett.
One more card with our new stamps. I've combined some of them (by masking), and the Magnolia girl is mounted on 3D 'pillows'. She suited the frame perfect, don't you think? I chose to make the rest of the card quite simple, in order to let the motif stay in focus.

2 kommentarer

oheidia sa...

oj - det motivet har jeg også. Har liksom bare tenkt på motivet som julemotiv med pepperkakehjerte. Men nå skal jeg jammen lage et kort inspirert av deg til ei vennine som har bursdag om noen dager. Kjempefint malt og montert!

:) Heidi A

Scrappelise sa...

Så herlige de nye stemplene er! Blir det mulig å kjøpe på Hamar til lørdag? Jeg har jo ønsket at du skulle ta med noen av produktene dine så jeg kan SE på ordentlig også. Det er nesten umulig å velge, men jeg håper du kan få plass til noen av ATCène og Moo-cardene dine. Har du forresten laget sånne "inchies"? Men som sagt det er nesten umulig å velge, det er ikke ett av kortene/bildene/tingene dine som man kan gå forbi uten å ønske å se med fingrene, snu, vende og teeeeenke.
gleder meg veldig til lørdag.
Ha en superduperfin dag!