mandag, august 04, 2008

2 sketches 4 you - Kazan's sketch




Here is my DT card for this week's challenge at 2S4Y. I made the card while I was on a vacation trip along the west coast of Norway. Didn't bring along much card making stuff, so I had to borrow most of it... That's why the last two 2S4Y cards are 'look a likes' *lol* I promiss you to make a complete different card next week ;) Thanks for looking - and if you haven't made your own 2S4Y card yet - time to work *big grin*

Her er DT-kortet mitt til denne ukens utfordring i 2S4Y-bloggen. Kortet ble laget på stempelkvelden hos Elsi - med de samme lånte papirene og stæsjet som på det forrige 2S4Y-kortet mitt. Så, jeg lover å lage noe heeelt annerledes neste uke *flirer* Og har du ennå ikke laget ditt bidrag til skisseutfordringen, så spriiiiiing til hobbypulten :)

12 kommentarer

Joke sa...

Wow, Ashild, I love your card. Great take on the sketch.
I'm looking forward to see your next creation.

Joke

Kristine sa...

Rålekkert Åshild. Jeg er allerede i gang med mitt kort. Satt og ventet på at skissen skulle komme ;)
Klem fra Kristine

Ingrid sa...

Your card is simply gorgeous, Ashild. A great take on the sketch. Hope you are enjoying your holiday.

xoxo

Anonym sa...

Gorgeous card! Love the vintage feel to it!!! :)

Aud sa...

Sååå lekkert, Åshild!♥♥♥
Alltid en fryd å se nye kort i bloggen din! :o)

Lea L. sa...

This card is so pretty! I really love what you did with the ribbon! Great job this week!

~Lea

Kirsten Aune sa...

Hei vennen!
Åååå - så mange nyyydelige kort du har laga! *smelt* De er utrolig heldige, de som har deg med i Design Teamene sine!!

Så moro å se kjøkkenbilder forresten! Gleder meg til å se det ferdige resultatet også!

Håper dere har hatt gode feriedager, og at alt står bra til med dere!

Gode klemmer i massevis :)

Laura Davis sa...

Stunning, I love your style:) I hope you had a great holiday!
Laura

Anita sa...

Utrooolig lekkert kort, Åshild! Nydelig med syingen og bånd-blomsten;)

eba sa...

herlige kort du lager! Tusen takk for koselig kommentar på Sukkersött-kortet...

Sherry Wright sa...

Beautiful, love the vintage feel!

Solveig sa...

Så mye lekkert!!!
Tusen takk for hilsenen i min blogg til utfordringen på sukkersøtt!
Ha en fin dag!