mandag, oktober 04, 2010

"Vågalt verksted!"

Det har vært stille her i bloggen veldig lenge nå... Kanskje kan dette innlegget få ting til å løsne litt igjen på flere fronter? Det er ganske enkelt en kurs-teaser for dere som skal være med på Ski-treffet 15.-17. oktober. Jeg skal holde kurs - over to dager. "Vågalt verksted - jakten på Den Hemningsløse Kreativiteten". Big words, but pure fun! :) Det hadde vært grådig moro om du ville være med!

(Og for de av dere som ikke skal være med på treffet; det er godt mulig vi kan få til et tilsvarende kurs senere. Just let me know...)

6 kommentarer

Villblomsten sa...

Høres ut som ett spennede kurs :-)
( men jeg bor desverre for langt vekke .. )
Lykke til og kooos dere :-)

Tonje Eggan sa...

Å, så spennende! Kanskje jeg må ta med malerskjorte til Ski:)
Når du skriver at bildene kan være kopier, er det kopier med kopimaskin på vanlig papir du mener?

Dette tror jeg at jeg har lyst å prøve meg på. Har noen grenser jeg må tøye (Du vet jeg sitter der og pirker og ordner til alt er i perfekt orden... ;) Trenger å bli smittet av litt Åshild-energi og slå meg løs litt:)

Klemmer fra Tonje

Åshild sa...

Villblomsten: Kanskje det kommer nye muligheter? :)

Tonje: Så moro om du vil være med! Dette er bare på gøy - og jeg tror du vil like det. Grensesprengende kanskje, men moro :) Og ang. bildene så kan du gjerne kopiere dem på kopimaskin - det er supert! Poenget er av det må være bilder det ikke er så nøye med :) Sees i Ski!

Gro sa...

Dette så så artig ut at jeg har meldt meg på :o)

Åshild sa...

Supert, Gro :) Da sees vi på kurs!

Kari sa...

Oi, nå mistet jeg nesten pusten... Visste ikke at jeg savnet et slikt kurs, men av det jeg leser, så tror jeg virkelig at dette kurset er det rette for meg. Jeg har en kreativ tørke, jeg vil ut og jeg vil fram. Erkjenner at jeg trenger noen velrette spark.

Jeg er ingen "kunstnersjel", men jeg liker å skape og å være kreativ.


Ting har skjedd i livet mmitt og da passer det ikke alltid å utfolde seg selv. Hele tiden er det andre som krever noe av deg.

Et slikt kurs ville vært mitt i blinken for meg. Dessverre kan jeg ikke den helgen det er kurs i Ski.

Kanskje man kan få til et annet kurs en annen gang.

Kari :-)