søndag, januar 16, 2011

Pippi Power Prosjektet 1b - Min lystskål



Min lystskål ble av den enkle varianten, fylt med tyrkisk pepper *snadder*!  Jeg har brukt en loppis-skål og pippifisert den med noen fargerike bånd. Setningene mine er skrevet, printet ut og stiftet til pinnene. Og skålen står på den lilla og knallgule skrivepulten min - og får meg til å smile hver gang jeg kikker på den :)

Her er setningene mine, som kom ganske av seg selv. De er ikke verken revolusjonerende eller grådig spennende, men det var disse tingene jeg kjente jeg hadde lyst til. Så da så.

I dag har jeg lyst til å lese.
I dag har jeg lyst til å spise lunsj sammen med noen.
I dag har jeg lyst til å bli berørt.
I dag har jeg lyst til å se en film.
I dag har jeg lyst til å danse etter skikkelig trommemusikk.
I dag har jeg lyst til å male et bilde fra hjertet.

En liten Pippisnutt tilslutt, bare... Jeg har faktisk kjøpt en DVD-kolleksjon med 6 Pippi-filmer :) De gleder jeg meg til å se, kjenner jeg! Ha en fin søndag så langt!

Ingen kommentarer