mandag, juni 01, 2015

Blåmandag, forsinkelser og sidespor


Det er så godt å være ferdig med behandlinger og sakte, men sikkert kjenne på vanlige hverdager igjen. Opplevelsen av å være herre over min egen tid igjen, er ubeskrivelig, og iveren etter å gjøre alt det jeg ikke har fått gjort mens jeg har vært syk, er temmelig stor. I hodet mitt tenker jeg store tanker - om både jobb, helse og livet generelt. Det er kanskje ikke så rart det kommer noen blåmandager innimellom... Dager hvor verken hode eller kropp vil være med på alt det store. 

I dag ble en sånn dag. I time etter time. Jeg prøvde meg på både kostholdsgreier, bytur og diverse andre prosjekter, men ingenting ble som tenkt. Det er temmelig frustrerende - helt til jeg gir meg over og lytter til hva kroppen og hodet egentlig trenger. Da er det som om tåka letter og ut av den kommer det noe fint. I dag måtte det bare bli et kort med denne teksten. En aldri så liten reminder på at selv blåmandager har en mening.


Stempelet er fra en av de fineste stempelplatene våre - du finner den her
Dies fra Simon Says, blomst fra Prima. 


1 kommentar

Synnøve sa...

Nydelig kort med nydelig tekst... :) Og viktig.. :)
stor klem,
SYnnøve