tirsdag, juni 02, 2015

Thank you


Dagen startet med knallblå himmel og solskinn. Når jeg kikker ut vinduet nå, siler regnet ned. Jeg angrer bittelitt på at jeg valgte sykkel i dag. Og litt mer enn bittelitt på at jeg ikke tenkte på regnjakke. Men, jeg tror jeg tåler vann, så dagen er likevel til å leve godt med! 

Dagens kort er et "ta det du finner nærmest deg på pulten og lag noe ut i fra det"-kort. Og nærmest meg lå dette hønngamle mønsterarket fra Basic Grey. Det er sikkert snart 10 år gammelt. Jeg husker jeg hadde helt dilla på dem og kjøpte massevis. Jaja, ikke dumt, for i dag ble det kort ut av det! 


"Thank you"-die'en er fra www.poppystamps.com. Prikke-die'en og hjerte-die'en er fra Simon Says. Stempelet i hjertet er fra Melissa Frances. Og så lurer jeg veldig på hvor den ene blad-die'en er fra, den med tre blader. Noen som vet? Skulle så gjerne hatt den, serru. 



Ingen kommentarer