mandag, januar 07, 2008

Nytt fokus!

Jeg sensurerer meg selv her. Hadde opprinnelig skrevet et frustrert innlegg, men sletter det og endrer fokus:

Ok, så har jeg foreløpig ikke fått plass på introduksjonskurset i Kunst- og uttrykksterapi. Men det betyr ikke at det ikke er meningen at jeg skal velge den veien nå. Jeg må bare smøre meg litt med tålmodighet og innse at jeg ikke alltid skjønner meningen med alt... Jeg sendte dem et svar på 'avslaget' og håper inderlig de skjønner hvor sterkt jeg har lyst til dette. Jeg tror nemlig ikke jeg får ro i meg før jeg har fått erfare hva denne utdanningen er. Så, vi får se hva som skjer de kommende ukene...

Nå kribler det som besatt i fingrene! Har SÅ lyst til lage masse. Tror jeg må snike inn noen lagepauser i blad-jobbingen :)

1 kommentar

Annie S sa...

Krysser fingrene for at de forstår hvor lyst du har, og klarer å snike deg inn :)

Heldigvis har du fått en annen grunn av meg til å smile skikkelig i dag hverfall ;)

Glad i deg!