onsdag, november 12, 2014

Privilegert og takknemlig


Det er et STORT privilegium å ha en godt nettverk rundt seg. Det er deilig å ha mange gode folk rundt seg når dagene er gode - og det er ubeskrivelig fint å ha fine mennesker rundt seg på mer krevende dager. 

Jeg har alltid vært heldig å ha en stor omgangskrets, men jeg har også tidvis sutret litt over hvor dumt det er at så mange av dere bor langt unna. Det skal jeg slutte med her og nå, for for noe tull! Sutre over at jeg har mennesker spredt ut over både i Norge og utover landegrensene som bryr seg om meg? Jeg må jo heller rope ut et G I G A N T I S K og R U N G E N D E hipp hurraaaaaaaaaaa! ❤️❤️❤️ Det er jo nesten sånn at samme hvor jeg skulle ha lyst til å reise, så har jeg en venn jeg kan si hei til 😊 Hvor fint er vel ikke det? Eller hvor fantastisk er det ikke når postkassa er full av varme og omtanke fra alle deler av landet? For ikke å snakke om de gode ordene som triller inn til meg i de ulike digitale arenaene? Jeg er privilegert og enormt takknemlig over å få ha dere i livet mitt ❤️ "It's not what we have in life, but who we have in our life that matters." 

Så dagens collage er en digital blomsterbukett til hver eneste en av dere som er en del av nettverket mitt - takk for at dere er der ❤️ 

Ingen kommentarer