torsdag, august 13, 2015

Takknemlighet og sånt...


Dagens kort burde egentlig ikke se slik ut i det hele tatt. Eller kanskje litt sånn likevel... Egentlig burde jeg lagt ut Art Journal-siden jeg laget i dag, for den er ekte meg akkurat i dag. Men den er så sinna og sinnaskalmanjoikkeværenårmanerfriskmeldtfrakreftogsåntsvineri. Da skal man jo være full av takknemlighet. Og joda, jeg er det også. Men ikke bare. Definitivt ikke bare. 

Så da velger jeg en slags middelvei med dette kortet som er laget av et temmelig kaotisk selvlaget klinogklæsjbakgrunnsark. Kaos og det svarte - sammen med en hvit og enkel takk. Let it be. 

(Sinnavarianten ligger lagret her i bloggen. Kanskje dukker den opp - kanskje ikke. Jeg er ikke sikker på om jeg er modig nok til å stå frem med alle de sinna og utakknemlige tankene og følelsene mine. Enn så lenge får dere ta til takke med litt ambivalent takknemlighet...)



Ingen kommentarer