søndag, november 13, 2016

Fargebomber!


I ATC-gruppa jeg er med i, var utfordringen for oktober å lage en serie til temaet: sirkler & farger. Perfekt utfordring for meg som digger begge deler! Det er noe med sirkler - de gir ro i sjela. Og farger - herlighet, de funker alltid. 

Selve bakgrunnsarket ble først dekket med sånn tynt papir fra Tim Holtz, før jeg malte lett over med hvit maling for å dempe papiret litt. Så gikk jeg bananas med fettfargene mine og laget fargebomber! For å myke opp overgangen mellom sirkelbombene og den lyse bakgrunnen, har jeg brukt fingeren til å gni utover den ytterste delen av sirklene. Det er noe av det artigste med fettfarger, spør du meg! Så har jeg dyppet enden på en tom dorull i svart og hvit maling for å "samle" sirklene. Teksten er skrevet på data og printet ut (bortsett fra på den første, hvor jeg optimistisk begynte med å skrive for hånd, men ble for utålmodig til å gjøre det med alle...). Og sitatet? Jeg digger det! 





Ingen kommentarer