fredag, desember 23, 2016

23. desember


Det er lille julaften - dagen før den store dagen. Fire uker med venting er over. Eller? Har vi egentlig hatt tid til å vente? Har vi tatt oss tid til å stå stille og fokusere blikket og fylle oss med sitrende forventning om og tro på at det venter oss noe godt der ute? Jeg vet at jula er mangefasettert for de fleste av oss. Mange har mistet troen på at det venter noe godt for dem. Jeg er heldig som er trygg på at julen min vil bli farget av gode ting. Den siste ventedagen før jul skal jeg derfor, i stedet for å vente, bruke litt av både tiden min og pengene mine på å gi noe til noen av dem som ikke er fulle av forventninger om glede. Tenk så fint om mange av dere som har fulgt adventskalenderen min også får lyst til å gjøre det samme ❤️ 

Ingen kommentarer